12. junij 2024
»Lahko bi prišlo v prihodnje, če bi bila ta blagovna znamka dejansko zaščitena, do nekih nesporazumov ali morda celo do kakih pravnih ukrepanj od lastnika blagovne znamke, kar seveda bi prineslo veliko težav ravno podjetjem, ki prodajajo blago pod to blagovno znamko oziroma poreklom.«
Sebastjan Šik iz Gospodarske zbornice Slovenije izraža skrb glede možnih težav, ki bi jih prinesla zaščita blagovne znamke Made in Slovenia.
1. april 2022
»Tam se srečujemo s pomanjkanjem skladiščnih površin. Na to smo odgovorili z dodatnimi kadrovskimi in prostorskimi resursi. A tovor tudi počasi zapušča pristanišče zaradi vzdrževalnih in investicijskih del na železniški infrastrukturi.«
Sebastjan Šik iz Luke Koper poudarja težave s pomanjkanjem skladiščnih površin in vzdrževalnimi deli na železniški infrastrukturi.
16. september 2021
»Danes govorimo o cenah z Daljnega vzhoda do Kopra, cene se gibljejo tudi do 15.000 dolarjev za 40 čevljev dolg zabojnik, medtem ko so bile pred enim letom od dva do tri tisoč.«
Andrej Cah je opozoril na dvig cen ladijskega tovornega prometa in posledično dražje prevoze dobrin.